A Margit híd budai hídfőjénél lévő ápolatlan, gondozatlan átjárótérre (északi oldal) is kirakta a BKK a Futár projekt legújabb infó oszlopát. De arra már nem futotta, hogy ha már kivezényelte oda az aszfaltbontókat/aszfaltozókat, akkor egy jól kihatárolt területen is megcsináltatta volna a placcot.
Mert ami ott évek óta van, az maga a szégyen. Vitézy Dávid maga ígérte személyesen, hogy a híd felújításának keretében 2012(!) végére rendezik a területet (fonódótól függetlenül). De sajnos ez nem így lett. Pedig az egész nem kerülne többe 3-400 ezer magyar forintnál. Ehelyett ott botladozik naponta több ezere utas, aki a villamostól és a buszoktól kell hogy eljusson a 4/6-os villamoshoz, HÉV-hez - és fordítva.
Mondjuk ki: a balkán szétmálló központja ez a hely. Persze ez időtájt a "fonódó beruházás" az amire hivatkozva el lehet odázni a placc járhatóvá tételét. Csakhogy ez az indok is csak egy újabb terelés lenne annak érdekében, hogy ne kelljen cselekedni. Ilyen alapon ugyanis a Futároszloppal is várhattak volna addig. Hiszen majdan (2015-ben?) bizonyosan úgyis átteszik majd azt is máshová. De nem vártak, hanem állítottak, és 1,5 nm-en aszfaltoztak - meglehetősen igénytelen módon - az évek óta málló többi részt továbbra is magára hagyva.
(Ál)indok tehát most is bizonyosan akadna, de mindenki pontosan érzi, hogy mindez mellébeszélés lenne csupán. Épp ezért lenne jó megtudni, hogy a BKK alapból miért lehet ilyen balkánian igénytelen? S mekkora haszna származhat az általuk is képviselt fővárosi városüzemeltetésnek abból, hogy ilyen állapotokban képes fenntartani éveken át egy több tízezres gyalogosforgalmat bonyolító Bel-budai közterületet?
Komolyan érdekelne a dolog, mert kútfőből nem találtam rá elfogadható választ - elfogadhatatlant pedig nem szerettem volna.