Végre hétfő! :)
2013. február 25. írta: városjáró

Végre hétfő! :)

Kedves Olvasók! Jó hírekkel szolgálhatunk nektek, már rögtön a hét első napján.  
Két bejelentésünk is célba ért! Egyike örömtelien gyorsan, másika több hónapos átfutással. De a lényeg, hogy fővárosunk kisebb-nagyobb züllöttségén ismét sikerült kifognunk! Mert ne feledjük, ahol engedünk akár csak egy ablakot is betörve hagyni, ott holnapra már az egész ház kerülhet veszélybe!

Oktogon
okt1.jpgvolt
oktogon2.jpglett

Astoria aluljáró
kálvin felé 2.jpgvolt
astor feb 2.jpglett

astoria új2.jpgvolt
artor feb.jpglett

A bejegyzés trackback címe:

https://varosjaro.blog.hu/api/trackback/id/tr965104919

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2013.02.26. 12:00:02

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rocko- 2013.02.25. 21:56:42

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: egyébként kikerült volna pár napon belül a tábla, csak városjáró nem bírt várni. :P
állítólag.

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2013.02.25. 22:27:00

@Rocko-: ki állítja? mert hogy nem mond igazat...

GalMihaly 2013.02.26. 12:34:08

@városjáró: Én mondtam, és mondtam ezt neked is, méghozzá akkor, amikor még egy kis türelmet kértem. Merthogy a poszt megírásának idején a táblatervek már megvoltak, csak változtatni kellett rajta (tartalmilag és elrendezésben egyaránt, pl.: Deák tér helyett Deák Ferenc tér felé). Tehát ha nem jössz így nekem, akkor is kikerültek volna a táblák, pont úgy, ahogy kikerültek most is.

Ettől függetlenül nagyon nem jó, hogy 24 munkanap kellett ehhez, tehát a folyamatokon mindenképp gyorsítani fogunk.

Nagyon sokszor egyébként az ellenőrzés és a jóváhagyatás miatt tart tovább 1-1 ilyen csere. Merthogy a régi táblahibákból tanulva (Kossúth, stb.) csak helyszíni ellenőrzést és jóváhagyást követően kerülhet ki az aluljárókba bármi is.

Bekértük az összes aluljáró táblatérképét, és ellenőrizni fogjuk, hogy a táblák tartalma mindenhol helyes-e, illetve a Közúttal ellenőriztetjük, hogy a térképen lévő táblák mindenhol kint vannak-e. Ha hiányos táblát látsz, nyugodtan írj az ügyfélszolgálatnak, pótolni fogjuk.

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2013.02.26. 13:20:58

@GalMihaly: Szeretem az ilyen "véletlen egybeeséseket" Misi. :) Valamikor, nagyon régen még hittem is hogy létezhetnek. DE MA MÁR NEM HISZEM!

De a háttérmagyarázatot ettől függetlenül örömmel vettem. Jó tudni, hogy semmi sem változott odabenn.

HaTaczy 2013.02.26. 16:46:11

@GalMihaly: "csak változtatni kellett rajta (tartalmilag és elrendezésben egyaránt, pl.: Deák tér helyett Deák Ferenc tér felé)"
Mi a bánat ez a hülye magyarázkodás, Misi? Mi a neve a térnek?!?!?! Ja, hogy értő ember kéne hozzá, és menne minden 1ből!! Ugye, egy eleve meghatározott tartalmat előíró szabályzat, és nincs min magyarázkodni, ha nem sikeredik elsőre a dolog. Ja, elfelejtettem, hogy hol is vannak ezek a táblák földközileg. Így érthetőnek kellene legyen, hiszen szép hazánkban, nem máshol.

GalMihaly 2013.02.26. 17:20:21

@HaTaczy: Nem magyarázkodás, csak a tények. Hogy lásd, és lássa mindenki, hogy mikkel küzdünk itt minden nap...

Az előző tábla elrendezéséből adódóan nem fért ki egy sorba a Deák Ferenc tér, csak a Deák tér. Ezt kértük megváltoztatni úgy, ahogy most kint vannak.

A táblák és grafikák gyártása még a BKK Közútnál van, az új aluljárós rendszer kiterjesztésével vándorol át hozzánk minden ilyen feladat. Ahogy a fenti ábra is mutatja, jelenleg ez a legnagyobb baja ennek a rendszernek.

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2013.02.26. 19:31:43

@GalMihaly: "A táblák és grafikák gyártása még a BKK Közútnál van, az új aluljárós rendszer kiterjesztésével vándorol át hozzánk minden ilyen feladat. Ahogy a fenti ábra is mutatja, jelenleg ez a legnagyobb baja ennek a rendszernek."

No, de akkor mi a túró volt a tavaly dec. 20-án lezárult táblatesztelősdi az Ecserin, ha az azóta eltelt 2 hónap nem volt elég hogy "átvándoroljon" végre hozzátok - és működésbe is lépjen - a dolog?????

GalMihaly 2013.02.26. 20:19:27

@városjáró:

"A táblák és grafikák gyártása még a BKK Közútnál van, az új aluljárós rendszer kiterjesztésével vándorol át hozzánk minden ilyen feladat."

Kiterjesztésével vándorol át: Idén legalább egy tucat nagy aluljáró lesz felújítva, amit már az új rendszer szerint fogunk kitáblázni. Ezek teljes egészében a BKK utastájékoztatásához fognak tartozni, tehát teljes egészében a mi feladatunk lesz a táblák tervezése, gyártása és ellenőrzése, stb. Ahogy a felújítási program terjeszkedik, úgy vándorol át hozzánk hamarosan az összes aluljáró.

Addig is a BKK Közúttal együttműködve azon kell dolgoznunk, hogy a táblák pótlása és cseréje a mostaninál sokkal gyorsabban menjen, valamint, hogy a fentihez hasonló eset máskor ne fordulhasson elő.

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2013.02.26. 20:38:45

@GalMihaly: Háááááát jó lenne ha így lenne. Csak valahogy ellene szól, hogy ahányszor rákérdezek/zünk egy épp aktuális hiányosságra, rögtön jön egy újabb fogadkozásos magyarázkodás. Aztán minden marad(na) a régiben (ha a BKK Holdingon múlna).

GalMihaly 2013.02.26. 21:04:41

@városjáró: Megértem ezt a fajta hozzáállást és a bizalmatlankodást, mindketten láttunk már elég sok mindent az elmúlt években. Én viszont azon leszek, hogy ezen a helyzeten, és ezeken az állapotokon változtassak.

Zárómondatnak: ahogy mondtam, továbbra is várjuk a hasonló észrevételeidet a BKK ügyfélszolgálatán is.

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2013.02.26. 21:26:11

@GalMihaly: Rajtam és a blogon nem fog múlni! Hisz ismersz :)

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.02.26. 22:08:54

@GalMihaly: @városjáró:

"Idén legalább egy tucat nagy aluljáró lesz felújítva, amit már az új rendszer szerint fogunk kitáblázni."

Frankel aluljáró kb 2 hónapja, de lehet már régebben le van zárva, a bejárata be van deszkázva.

Nem tudom mit újítanak egy olyan aluljárón, aminek nincsen szerepe a korszerű zebra miatt.

Megvan a véleményem.

Nemcsak erről a dologról, hanem azokról is, akik magyarázzák.

HaTaczy 2013.02.27. 09:43:23

@GalMihaly: Ha ITT az utolsó két képet nézem, és olvasom a magyarázatodat, valami nem stimmel a kettő között. Mi lehet az? Megtalálod?
Mellesleg, elég gusztustalanok ekkora méretben, de gondolom, m2-ben van az ár, így érthetőnek kell legyen az, miért is lett ekkora. Még jó, hogy nincs troli is, mert akkor beposztereztétek volna az egész falfelületet. Fain giccs lehet ott, ahol ilyet IS ki kell írni.

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2013.02.27. 09:52:39

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:
Azt szerintem nem fogják felújítani többé, de fixen sem merik lezárni - még. Mondjuk érdekelne, ki és mitől fél ezügyben... Talán a vágy állhat a háttérben, hogy - mivel Lángék miatt a fonódó kapcsán semmi sem biztos, vagyis minden lehetséges - a vili végigmenjen a Frankel alatt és a Bemnél jöjjön ki... Amihez jól jönne majd az aluljáró, vagyis nem lenne jó elföldelni. Ezt valahol még meg is tudnám érteni. Bár akkor is találhattak volna egy kulturáltabb megoldást az - egyébként a lezárás előtt nem sokkal kipofozott - aluljáró lezárására.

De az is lehet hogy csak valami csókos tűzközeli BKK-s/Fővárosi/Kerületi kiskirály vetett szemet a műtárgyban rejlő bérbeadás lehetőségében, ezért ahol tudja ekézi a végleges betömést.

Fene tudhassa a tutit. De balkáni - az is fix!

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2013.02.27. 10:44:32

@HaTaczy: Tényleg, most hogy lehecc ilyen kekec :) Az hogy az FKF régi droidjai egykoron tudták, hogy "Deák Ferenc tér" a megálló neve, attól még lehet hogy Misi új emberei már nem tudják :))))

GalMihaly 2013.02.27. 10:45:33

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

Az nem szerepel a felújítás előtt álló aluljárók listáján.

GalMihaly 2013.02.27. 10:50:05

@HaTaczy: Fix méret van a táblára, tehát akkor is ugyan ekkora, ha egy járat van rajta és semmi más. Ugyan ez a helyzet akkor is ha "átcsúszik" egy járat száma.

Az új rendszer bizonyos keretek mellett, de rugalmasan kezeli.

Találgatni pedig nem fogok, nyilván úgyis elmondod.

GalMihaly 2013.02.27. 10:51:47

@városjáró:

Ugyan azok csinálták a táblát, mint régen, csak változtattak az elrendezésen, egy táblára akartak zsúfolni mindent.

Megvannak az eredeti tervek, ha nagyon érdekel, majd megmutatom.

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2013.02.27. 11:46:35

@GalMihaly:
Egy táblára???? Miért? Hiszen abban az kegyelmi pillanatban, amikor az egyik irányban épp kint volt az összes infó, akkor sem egy táblán szerepeltek a villamos és buszos számozások. (Egyébként az is fura - így a rendszert kifigyelve - hogy BéKáKá-falván "ahogy esik, úgy puffan" minden. Hol a Kálvin volt a kiemelt célállomás, hol a Móricz. Most épp megint a Kálvin. Legközelebb tán a Gellért tér lesz...)
MINDEGY! Ennél jobban nem érdekel a belső élet-halál harc. De azért köszi a lehetőséget.

m.blog.hu/va/varosjaro/image/astoria%20%C3%BAj01.jpg

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.02.27. 12:39:26

@városjáró:

"a vili végigmenjen a Frankel alatt és a Bemnél jöjjön ki... "

- emlékezetem szerint valami 5 posztos blogon ezt már egyszer kitárgyaltuk, mekkora marhaság.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.02.27. 12:46:41

"Tehát ha nem jössz így nekem, akkor is kikerültek volna a táblák,"

- Elgondolkodtam. Volt ez a posztbeli anomália, ami meg lett említve, és lám: eljött a megoldás, ami már amúgy is úton volt.

Furcsa véletlen egybeesés, hogy poszt lett a dologból.

Szintén furcsa véletlen egybeesés, hogy vannak még anomáliák bőven a városban, amikről nem készül itt poszt, és ezek nem is oldódnak meg valahogy.

Szintén egy érdekes dolog, hogy az utak tele vannak kátyúkkal, hetek óra olyan kátyú van az egyik főúton, hogy az alacsony padlós buszok már a szembe oldalon kerülik.
A napokban olvastam egyik autós fórumon, hogy reklamálták ezt a szakaszt. Reggel mesélte a barátom, hogy igaz, tűrhetetlen minőségben, kontár módon, de be lett tömve a lyuk.

Miért kell mindent kiírni az internetre? Miért nem tud a BKK valamit saját magától megoldani, legfőképp a feladatát?

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2013.02.27. 14:46:53

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:
Tényleg boncolgattuk annó a témát: fonodunk.blog.hu/2011/05/02/sajtokozlemeny_1982#comments

Báááár, ha a a vonatkozó közműveket kiváltanák, akkor ez lenne a legjobb vonalvezetés, és ez igényelné a legkisebb parkolóvesztést - már ha tényleg ez volt annó Lángék baja, és nem valami csakazértis kibaszás a projekttel. Az utca szélessége elbírná a dolgot (jelenleg két járda+két halszálkás parokás+egy forgalmi sáv), bár nagy földmunka lenne az igaz.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.02.27. 15:03:52

@városjáró:

A LÉGO pincét és a Bem téri gázelosztót nem tudod kiváltani. Az északi oldalon bárminenű földmunka a Malom-tó barlangot veszélyeztethetné.

Szélességre elbírná egyébként a Frankel, hisz közel 35 éve a 60-as busz is itt ment, de gondolkozz racionálisan:
1880-0890 körüliek az épületek, kettő vagy három kivéltelével. Ahhoz, hogy a villamos alagútban mehessen, minimum 6-7 métert kell leásni, és akkor a födém még elég vékonyka. Ezek a házak nem feltétlen bírják ezt ki. Minden háznak gondja van a pincék vizesedésével.

GalMihaly 2013.02.27. 15:11:15

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

Mint ahogy láttad, kint volt már ez az ügy vagy másfél éve. Tehát ha a blog miatt oldódott volna meg, akkor más másfél éve megoldódott volna. Ezzel nem a blogot akarom leminősíteni, csak a valóságot szeretném veled megismertetni :)

Az történt, hogy januárban, amikor Tamással beszéltem erről a táblahiányról, megígértem, hogy elintézem, és pontot teszünk ennek a végére.

Akkor írtam ezügyben egy levelet, majd később, amikor nem haladd a dolog többet is. A poszt megírása előtt írt Tamás, és nem értette, hogy mi a késlekedés oka. Én sem értettem, úgyhogy írtam egy újabb levelet, amiben volt egy határidő is, és amire a főnökeim is ráérősítettek. Na, ezután készültek el a táblatervek, és ezután került ki a tábla.

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2013.02.27. 15:12:11

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Minden kiváltható - de természetesen nem irreális áron és nem irreális ráfordítással.

HaTaczy 2013.02.27. 15:49:13

@GalMihaly: Fix méret???? Baeg, ha 1 db kiírás is akkora tábla, mint 5-8 db esetén, az tényleg okádék. De ez bizonyítja azt, hogy a PÉNZ a lényeg, nem a külcsín.
Nézni kéne a képet, meg visszaemlékezni, hogy mit HAZUDTÁL, hisz a kép árulkodik róla. (A régi kecsesebb volt, és ráfért a szöveg!!!!)

Ha válaszolsz legközelebb, gyere le a hordóról, légyszi, úgy hihetőbbek a szavaid. Mint azt régen tetted, míg ekézős voltál, és nem (meg)fizetett melós.)

HaTaczy 2013.02.27. 16:03:37

@városjáró: A droidok (le)másolják a dolgokat, így a hiba az adó-"készülékek" irányában keresendőek :)))

HaTaczy 2013.02.27. 16:17:40

@városjáró: Ez háztájiban megvalósul ebben a kóceráj országban, de államilag nem. Ja, dehogynem, hát pont a magyarázatok azok, amikben kitérnek arra, hogy épp kijött a bekerülési, és szörnyen olcsó volt, hiszen az alternatíva a többszöröse lett volna :))

GalMihaly 2013.02.27. 17:28:41

@HaTaczy:

"Nézni kéne a képet, meg visszaemlékezni, hogy mit HAZUDTÁL, hisz a kép árulkodik róla. (A régi kecsesebb volt, és ráfért a szöveg!!!!)"

Tudod egyáltalán, hogy miről beszélgetünk, és a táblákat miért kellett cserélni? Azért, mert a buszok nem voltak jelezve. Ezt a temérdek információt akarták egy táblára tenni, aminek köszönhetően nem fért ki teljesen a Deák tér ezen koncepció szerint. Ezt nem hagytuk jóvá akkor, és ezt szedettük szét két táblára, hogy kiférjen. Ezt látod most.

Hol ebben a hazugság?

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2013.02.27. 20:30:41

Jajj Misikém, ha egyszer már sikerült két táblára kiírni az infókat (márpedig a Kálvin irány esetében rövid ideig sikerült), akkor most miért és kinek jutott eszébe egy táblára összezsúfolni a kiírásokat?

Nem lehet könnyű ennyi hülyével együttélned.

HaTaczy 2013.02.27. 21:32:30

@GalMihaly: Hát, mivel közpénzből megy a dolog, így nem tartom butahülyének magam, ha szólok felesleges pénzkidobásokért :)
A régi tábla mérete kisebb volt:
m.cdn.blog.hu/va/varosjaro/image/astoria%20%C3%BAj2.jpg
Nehogy már nem férjen el egy ekkorán a buszok felsorolása is?!? Ja, hogy akkor nem lett volna akkora a számla, hogy jólessen a megrendelői oldalnak? De, mint mondottam vala, magorisztán elit lakói csakis ilyen üzletelgetésekre képesek, hisz a nemenyém szórása a legkönnyebb számukra.

Miért kellenek ekkora táblák???

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.02.27. 21:37:30

farm3.staticflickr.com/2457/3536396923_43a0e94b18_m.jpg

Sajnos nagyobb méretben nem találtam.

.

Lehet egy 15 fős delegációnak el kellett volna menni tapasztalatszerzésre 5 hétre NyEurópába, hogy nálunk is ilyen frappánsan és flottul menjen?

HaTaczy 2013.02.27. 21:37:36

@GalMihaly: "Hol ebben a hazugság?"
Jaj, tudol Te olvasni, akkor miért adod most a butát? A nem fért ki-re írtál egy magyarázkodást, holott a régin ott van a rendes kiírás, nem hiányzik a "tér"-szó, vagyis kifér egy akkora táblára a tájékoztatás.

HaTaczy 2013.02.27. 21:46:32

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Azért ez nem szájabarágósan van, hiszen a járatszámok nincsenek kiírva, így az embereknek keresgélniük kell, hogy hol és mi indul. A ma embere lehülyült, hiszen régen nem volt ilyenre így szükség, és nem tévedtek el. De ez is ámériká, hol a lámpánál is oda van írva, hogy "GO/STOP", nem elég a szín, meg az elhelyezkedés. Lebutításra törekedés, és be is válik....sajnos :(

HaTaczy 2013.02.27. 21:54:04

[img]http://m.cdn.blog.hu/va/varosjaro/image/oktogon2.jpg[/img]
Meglestem. Hát, nem adok neki sok időt, sajnos. Kulturált embereknek a kiszerelési módja (gyenge, nem strapabíró), nem a magorisztáni fajra valók :(
Remélem, nem lesz igazam, és sokáig a helyén maradnak.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.02.27. 21:54:04

@HaTaczy:

Ne járatszámokat keress, hanem azt nézd meg, mennyi információ elfér EGY db táblán. Ne is te nézd meg, hanem a békákás Mihálynak kellene látnia magyarázat helyett.

Egyébként általános tapasztalatom, hogy egy csomópont esetében, például a képen is emlegetett Neuperlach Zentrum esetén a buszok egy helyről indulnak, nem úgy mint a majdan felújított Moszkva téren, ahol ugyanúgy több száz méterek választják el az egyes járatokat és az átszállások sokszor komoly gyaloglást jelentenek.

xn--d-pnv-kua.de/mgallery/sa/media/id/5820/

HaTaczy 2013.02.27. 22:07:04

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Sokat jártam anno a Moszkva térre/ről reggelente, meg este, hajnaltájt is, de soha nem okozott problémát az egyik megállóból a másikba átgyalogolni. Ne lustuljunk már annyira el. Mert ez az, és más egyébre is kihatása van.

GalMihaly 2013.02.27. 22:26:25

@HaTaczy: A táblákat a BKK Közút gyártja a saját táblagyárában. Csak hogy tisztán lássunk ebben is :)

A másikra már nem tudok mit írni, csak idézni:

"Ezt a temérdek információt akarták egy táblára tenni, aminek köszönhetően nem fért ki teljesen a Deák tér ezen koncepció szerint. Ezt nem hagytuk jóvá akkor, és ezt szedettük szét két táblára, hogy kiférjen. Ezt látod most."

2 darab járat helyett 13-at akartak rátenni egy darab táblára (nézd meg az utolsó képet, és a kettőt tedd egybe), emiatt nem fért volna ki az új, eredeti koncepció szerint a Deák Ferenc tér. Ezt nem hagytuk jóvá, két táblát kértünk, emiatt kellett a grafikát újra tervezni (konkrétan a másodikat).

Ezen mi nem világos?

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.02.27. 22:27:44

@HaTaczy:

Nem a gyaloglás ellen van kifogásom.

De ne nevezd normálisnak, hogy 10-15 perced is elmegy egy átszállásnál, ha nem tudsz elég gyorsan gyalogolni.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.02.27. 22:29:06

@GalMihaly:

Többek között az, hogy a régi Gál Mihályt idézzem, hogy mi a fasz tartott ezen másfél hónapig? Adták volna ide, aztán a kishugom megcsinálta volna.

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2013.02.27. 22:33:37

@HaTaczy: Igaz, hogy gagyi a kivitel, de ha megint kidől (reméljük az ellenkezőjét), akkor megint bejelentem. És akkor már kritikusabb leszek velük, ígérem! :)

HaTaczy 2013.02.27. 22:34:43

@GalMihaly: Megtisztelve érezném magam, ha nem csak ELOLVASnád, hanem OLVASnád is a soraimat. A régi mérete miért nem volt jó, amin a tuja kiírás volt? Csak egy buszost kellett volna alá felszerelni, ugyanabban a méretben, és meg van oldva a dolog, és még esztétikus is. Ja, meg olcsóbb is. Vagy valamit benézek, és neked van igazad? Győzz meg. Hidd el, meggyőzhető vagyok ÉSZÉRVEKkel, a huhogást nem csípem.

HaTaczy 2013.02.27. 22:40:48

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: :) A csiga hamarabb elindul, mint a nyúl, ha időre kell odaérjen :)
Mellesleg, mióta vízórások a lakások, leszoktam a közösről, mert rájöttem, hogy a vízóra büdösít, így inkább kocsival vagy gyalog megyek el a célomba. Mindkét esetnél korábban indulok el, és nem nyavalygok, ha korábban is érek oda. TÜRELMETLENekké váltak az emberek!!

HaTaczy 2013.02.27. 22:48:58

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: "De ne nevezd normálisnak, hogy 10-15 perced is elmegy egy átszállásnál, ha nem tudsz elég gyorsan gyalogolni."

Hány járat is van az ex Moszkván? Nehogy azt mondd, hogy 1 kupacba tudnád tenni, mert berosálva körberöhögnélek féllábon :)

HaTaczy 2013.02.27. 22:50:30

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Ja, érdekes összefüggés, de sajna igaz. Amiért fizetni kell, és szagot olt, azt kevesebbszer használják sokan.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.02.27. 23:00:19

@HaTaczy:

Valahol pedig írtam, lehet pont itt.

Most nem fogom fejtegetni, de Hűvösvölgyben is meg lehetett oldani.

Most csak annyit:
Ne a vonalakat számold, hanem az irányokat. Vond össze, amit össze lehet egy megállóba.
22, 22A, 222
91, 149 - 155, 156
16, 116 - 128, 129
21, 21A, 102,
139

A 139 azért van külön, mert csuklós. Amúgy beférne a 21-hez.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.02.27. 23:01:10

@HaTaczy:

Már értem. Bocs, de késő van, ilyenkor néha nehezen esik le.

HaTaczy 2013.02.28. 12:42:35

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Ehhez elég érdekesen kéne átépíteni a teret, hiszen előfordulhat az, hogy egyszerre érkeznek. Túlontúl forgalmas ez a rész a méretéhez képest. De kíváncsi leszek, hogy az átépítés után milyen forgalom(lassítás) lesz, és ez milyen károkat fog okozni. Ilyenre számítok a Ferenciek tere esetén például, hiszen a szemnek szép lehet/sz, de a kocsiforgalmat megfogja majd, az biztos.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.02.28. 13:09:56

@HaTaczy: A leszállás külön helyen lenne, ma is sokszor egyszerre 4-5 busz érkezik be egyébként. Nem mondom, hogy eszményi dolog, de kezelhető.

A jelenlegi tervek csak a szert konzerválják a téren.

Ha mernénk egy merészet álmodni, akkor a legyezőtől balra-szemben-jobbra lennének pl a buszok, a legyező mögött a villamos egy négyvágányos állomással. Vagy fordítva.

egy a lényeg: Ez egy igen forgalmas átszállópont, a felszíni eszközöket a metróbejárathoz minél közelebb kell vinni.

HaTaczy 2013.02.28. 13:22:21

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: "a felszíni eszközöket a metróbejárathoz minél közelebb kell vinni"
Így zsúfolódna a dolog, és a tömeget nem tudnád oszlatni, ami mégkellemetlenebb lenne...szerintem. Eleve kicsi a tér ekkora forgalomra, hiszen nem erre épült, csak a kényszer hozta magával a mostani használatát.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.02.28. 13:56:57

@HaTaczy:

Münchener Freiheit.
www.tramgeschichten.de/wp-content/uploads/2010/02/2924-muenchner-freiheit.jpg
A hátsó sarokban van egy lépcső, ahol lemész, 30 méter után egy újabb lépcső, ami már a metróperonra visz. Liftek is vannak. Itt két metróvonal jár, egy villamos, és ha jól tudom 4 busz.

Mindent meg lehet oldani.

HaTaczy 2013.02.28. 18:17:13

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Szép, de elképzeltem valami hasonlót a Széllre, és még odaképzeltem a tömeget is. Hát, az nem volt szép.
Az új tervek sem nagyon tetszenek, hiszen épp a kocsival közlekedés az, amit elcsesztek vele...szerintem. Bár, ahogy nézelődök a városban, épp errefelé hajaz a koncepciója a tervezőknek, hiszen a gyalogosan élhető város irányába billentek el, és minél több terasz legyen, hiszen az kiadható, ár a levegő nem épp jó ennek a kiülősdis dolgoknak.
süti beállítások módosítása