Fashion Street - buheramátrix módra
2008. július 16. írta: városjáró

Fashion Street - buheramátrix módra

Vajon mi a fenéért kellett ismételten felbontani a pár hónapja elkészült fesönsztrít burkolatát? Hogyhogy épp most kell behúzni a talajba azt az ismeretlen eredetű bármit, amire negyed éve nem volt szellemi kapacitás gondolni? Miféle gigafejlesztés az, amit nem lehet egy ilyen nyúlfarknyi szakaszon átgondoltan, szervezetten és szabályosan elvégezni?!
(Hogy a számalmas '70-es évekbeli Deák téri lámpvasakról már ne
is szóljunk, amiket dafke sem tud senki hivatali emberfia évek óta kidobni a koszlott 3,14-tschába...)

A tavasszal átadott szakaszon ugyanis jelenleg valami kék csíkkal ellátott 80 mm-es műanyagcsövet vezetnek az utca tengelyében - tízlépésenkét egy-egy kiállással. Már most borítékolható, hogy a jómunkásemberek nem fogják tudni jól tömöríteni visszaburkoláskor a talajt (föld/beton/térkő) és végig fog sűllyedni a berhelt szakasz.

Belváros-Lipótváros Polgármesteri Hivatalánál megpróbáltam választ kapni erre az abszurdizmusra. Második nekifutásra találtam is egy nagyon készséges osztályvezetőt. Tudomása szerint a beruházó (Immobilia Zrt.) le akarja fedetni az utcát - noha arra nem adott ki engedélyt a hivatal. Az állítólagos tervek viszont a Vagyonkezelőnél vannak - ha vannak egyáltalán. Ezért a részletekről a Hivatal jelenleg nem tud információval szolgálni. A Vagyonkezelőt délelőtt még nem kerestem meg*. Végülis nem vagyok oknyomozó riporter - és félmilliós fizetést sem kapok érte -, de azért lassan szűkül a kör.
*Azóta beszéltem velük, de a felelős személy - mit tesz isten - ma épp szabadságon volt.

Ami számomra mindeképp bizonyossá vált: nem tudja a jobb kéz, mint csinál a bal. Ráadásul engedélye sincs rá...

És ez csak a jéghegy csúcsa :( 

 

Lefednék mégis. Pedig nincs is tán rá engedély...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://varosjaro.blog.hu/api/trackback/id/tr40570821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Én vagyok 2008.07.16. 14:54:08

Nem értem, mit nem értesz. Minden hülye ott és azt túr fel, akkor és olyan hosszan, ahogy neki jól esik. Ha nem teheti meg, ügyvédet vagy verőlegényt küld. Amíg így játszanak, addig marad a kupleráj.

AXN 2008.07.19. 10:36:32

Nézd. Ha az állampolgárok hülyék, akkor ha legyenek már a vezetők is azok. Elvégre Ök is állampolgárokból állnak!
süti beállítások módosítása