Hess madár...
2011. március 10. írta: városjáró

Hess madár...


Művarjakkal száll szembe a MÁV a Keleti pályaudvar várócsarnokait ellepő galambcsapatokkal a pályaudvar Lotz csarnokához vezető összekötőfolyosón. A műanyag feketeségek enni nem kérnek, odapiszkításuktól sem kell tartani - mégis hatnak. Ha lassacskán is, de biztosan.


Jobb a békesség, ha nincsen népesség.

A bejegyzés trackback címe:

https://varosjaro.blog.hu/api/trackback/id/tr372723746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_FoxiMaxi_ 2011.03.10. 11:29:04

Remélem beválik.
Egy kettőt én is elfogadnék. :)

.PLACI. 2011.03.10. 13:40:13

Hol lehet ilyeneket beszerezni? Praktikerben, Baumaxban néztem, nem találtam. :(

padorjan 2011.03.10. 14:29:57

Van ilyen "madár" a Nyugatiban is, a pénztárcsarnok oldalfolyosóján.

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2011.03.10. 21:33:10

Nem vagyok bizonyos benne, hogy nem jönnek rá - illetve nem válnak-e közömbössé. Az ára sem annyira kevés.
A legrosszabb azonban, hogy ez csak tüneti kezelés - mintha a szomszéd telkére lapátolnád át a szervestrágyát...

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2011.03.10. 21:38:30

Maga a galambriasztás szerintem érthető - pláne egy műemléképület esetén. Ha mindenünnen elriasztják őket, nem marad más nekik, mint a természet :)
Az árban persze nagy a szórás. Kétezertől tíz környékéig.
süti beállítások módosítása