bringa vs. autóbusz
2008. május 03. írta: városjáró

bringa vs. autóbusz

Ma délután defektet kapott a cangám Újpesten. Beálltam a gyors 20-as busz megállójába, hátha jófej lesz velem a sofőr és egy plusz jegy áráért felengedi a menetképtelen bicómat az ilyentájt csontüres csuklósára. Be is ért a megállóba a járat. Én a kinyíló első ajtóhoz állva illendően rákérdeztem a sofőrnél, hogy a sérült kerómat feltehetem-e. Ő azt mondta igen, de csak a hátsó ajtónál. Megköszöntem neki és elindultam az egyébként csukott hátsó ajtó irányába - gondolván bizonyára kinyitja majd - ha már odainvitált. Nem így történt. Becsukta a még nyitott elsőt is, és kiviharzott a megállóból. Én csak bután lestem a porzó Ikarus után...
Tudom, a vezető nem köteles együttérző lenni egy defektes bringással. Nem köteles felvenni egy túlméretes tárggyal utazni kívánó utast. Csak akkor mit "viccezett" velem, amikor a ki nem nyitott hátsó ajtóhoz invitált? Ha bárki tudja, mesélje majd el nekem!

Egyébként a közeli barkácsáruházban barátaimnak köszönhetően sikerült gyorsjavítót vételeznem, így haza tudtam tekerni a mitegy 15 km-es hiányzó távomat.
Ettől függetlenül innen is üzenem ennek a tréfás legénynek: Nőjön szőr a talpadra te vicckirály!

A bejegyzés trackback címe:

https://varosjaro.blog.hu/api/trackback/id/tr97452657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.05.08. 14:53:04

Pfujj de gusztustalan viselkedés... :(
'sajnos nem engedhetem meg, engem vonnak felelősségre miatta' - ezt bárki megérti, és feltételezem, nem láncfűrésszel, őrjöngő hangon kérdezted tőle.

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2008.05.08. 18:38:44

Nem, dehogy! Kulturáltan kérdeztem, a vezető meg viszonylag kulturáltan volt, hogy úgymondjam genya. De leszartam végül, mert valahol az egész defektmizéria közben azt éreztem, hogy meg fog ez oldódni egyéb úton is. Így is lett! :)
Különben is, egy tök szuper zebegényi bringatúra végén voltunk. Semmi nem szeghette kedvünk, nemhogy egy ilyen marha, mint ez a sáfjőr.
süti beállítások módosítása