Úgy látszik korlát témában havonta ír nekünk egy szívhez szóló levelet a BKV, hogy továbbra is rajta vannak az pótlásügyön... Miközben látványosan nem történik semmi.
Ma ugyanis az alábbi igéretet kaptam a BKV - immáron legfrissebben kinevezett - ügyfélszolgálat-vezetőjétől a több hónapja bejelentett problémával kapcsolatban. Cseppben a tenDer - ahogy mondani szokás. De attól még megoldandó feladat (s még csak nem is a legnehezebb).
egy a sok közül...
Tisztelt Utasunk!
Köszönjük, hogy észrevételével megtisztelte Társaságunkat. Elöljáróban elnézését kérjük a válaszadás hosszú átfutási idejéért, a megszokottnál lényegesen több megkeresés érkezik hozzánk, aminek feldolgozása a szokásosnál hosszabb időt vesz igénybe.
Tájékoztatjuk, hogy a levelében jelzett helyszínekre a korlátelemeket megrendeltük, rövid időn belül telepítésre kerülnek. A visszahelyezésig szíves türelmét kérjük.
Köszönjük, hogy időt és energiát fordított arra, hogy írjon nekünk, Társaságunk járművein kellemes utazást kívánunk Önnek.
Budapest, 2009. április 2.
Üdvözlettel: Keresztes Attila
ügyfélszolgálat-vezető