Písz end Láv end Hepinessz
2010. március 30. írta: városjáró

Písz end Láv end Hepinessz


Ma egy nagyon szuper napom volt. Mintha a város minden eddigi hiányosságát egyszerre akarta volna számomra bepótolni.

Az Andrássy út kátyúinak nagy részét mára - ahogy kell - sitty-sutty betömték.

A hiányolt P-íves bringatárolókért írt fohászomat meghallva egy 9 10 darabból álló parkolósort rittyentettek a Képzőművészeti Egyetem elé.

A szétesett szegélyekkel kapcsolatban felhívott egy kedves hölgy a Fővárostól és megköszönve hatékony bejelentésemet, tájékoztatott hivatalosan is a javítás elvégzéséről.

A romos fedlapokat újra bejelentve azonnali intézkedést igért a T-Com telefonos hibafelvevője - megbízhatóbban mint kollégái korábban.

A Szent István körút rég nem látogatott Kávézójában ülve tíz perc alatt izgalmas prominens-találkozót rendezett körém a délután. Ünnepelt színésznő, fanyar tollú dalkritikus és új reményekkel harcbaszálló környezetvédelmi képviselőjelölt egymástól függetlenül, mégis kellemes szimbiózisban fogyasztotta mellettem frissen szervírozott süteményeit.

Az esti 9-es buszra felszállva épp akkor kapcsolták fel az addig vaksötét utastér világítását, amint felléptem a peronra.

S a József körúti vegyesboltban is ízletes volt a felajánlott csirkés szendvics. A palackos ásványvíz pedig kellő hőfokkal várta hogy kiszáradt torkomon legurítsam éltető tartalmát!

Egyszóval egy meglehetősen kellemes napot kaptam ma a várostól.


 

KÖSZIKE!

A bejegyzés trackback címe:

https://varosjaro.blog.hu/api/trackback/id/tr851882093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lesley · http://8ker.blog.hu/ 2010.03.30. 20:59:43

ennyi idősen már elkezdhetnél hozzászokni, hogy az élet kibaszott jó! :)

retek. · http://csakaszepre.blog.hu 2010.03.30. 23:30:22

Oppáoppá, ezek jó hírek! Ráadásul a Nap is szépen sütött ma!

megállnék egy szóra 2010.03.31. 18:50:27

@városjáró: húbasszus, ezt hányszor kerestem, de csak feldolgozásokban találtam eddig

én is köszönöm a mai napot!
süti beállítások módosítása