Ha a Moszva téri metróátjáróból a legpraktikusabb úton szeretnénk eljutni a nagykörúti villamosokhoz és a (2)22-es autóbuszokhoz - vagy fordítva -, azt akadálymentesen aligha tudjuk realizálni. Lépcsővé változtatott járdaszél, 30 centis peronmagasság biztosítja ellene a napi tornamutatványt.
Mibe fájna vajon levinni lépéstávnyi szintre ezeket a magaslatokat?
Mibe fájna vajon apró gesztusokkal élhetőbbé tenni a napi életet?
Valószínűleg fillérekbe... Amiből persze nem lehetne évekig elszöszölni álmunkahelyek álbeosztásainak mélyén. Ezért inkább marad a nehezített napi lépcsőkényszer - az infrastukturális balkán...
KÖSZÖNJÜK AZ ÉRINTETT (KÖZTERÜLET-FENNTARTÓ- ÉS KÖZLEKEDÉSI-) VÁLLALATOK, VALAMINT FŐVÁROSI ÜGYOSZTÁLYOK SZERETŐ GONDOSKODÁSÁT!
NÉLKÜLÜK HOL IS TARTANÁNK?! TALÁN MÁR EURÓPÁBAN...