Restanciapost - korlátok, fák
2009. április 09. írta: városjáró

Restanciapost - korlátok, fák


Az elmúlt napok pörgése miatt kevesebb időm jutott beszámolni a már futó ügyek fejlményeiről. Nos, több bíztató - bár messze nem elégséges - jel mutatkozott meg a város dolgaival kapcsolatban.

A számos alkalommal említett korláthiányok egy része pótlásra került. Így már nem hajaz Uri Geller kanalára a 4/6-os villamos Mester utcai peronkerítése, és ismét szálfa mód áll az Üllői úti megálló szélén sorjázó U-korlát is. Igaz, hogy a jóval veszélyesebb módon kidőlt, majd eltűnt Margit híd-i, illetve Rákóczi téri elemek továbbra is hiányoznak - de ami késik az (nem) múlik.


Faügyben is fejleményekről számolhatok be. Párhuzamosan megküldött levelemre máris válasz érkezett a Főkert Zrt-től. A levélből elég részletgazdag képet kaphatunk a budapesti (f)anomáliák okairól. Sajnos hiányosságokból, jogi átfedésekből, pénz- és szándéktalanságból továbbra sincs hiány, de a szakmai elhivatottság állítólag - a Főkert részéről legalábbis - megvan. Ennek egyik jele, hogy ha lassan is, de megkezdődik a Városligeti fasor évek óta hiányzó gesztenyefáinak pótlása/újratelepítése. A levél - kissé ellentmondásos tartalommal - ITT olvasható.

Nincs tehát veszve minden, csak elég erősen kell rajta lenni a réseken! Éljen és virágozzék addig is tovább a nagyvárosi civil kontroll!

VIVÁT!

 

Update 04.16.

 

Több, mint négy hónap telt el, de immáron ismét teljes a korlátsor a 4/6-os vonala mentén! Visszakerültek a műtárgyak a két legveszélyesebb pontra is.
Köszönjük!

A bejegyzés trackback címe:

https://varosjaro.blog.hu/api/trackback/id/tr91053033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

retek. · http://csakaszepre.blog.hu 2009.04.09. 20:28:14

Hűvösvölgyben is elkezdték a hiányzó / lezúzott fa korlátok-kerítések helyreállítását! Juhé!

*Anna · http://csakaszepre.blog.hu/ 2009.04.09. 23:41:14

Nahát, mégis hol????
Mint végállomás, vagy mint erdő, stb?
Mert a végállomás egyre rondább, és emellett egyre jobban félek attól a bazimagas támfaltól is....

retek. · http://csakaszepre.blog.hu 2009.04.10. 00:44:47

@*Anna: A végállomásra gondoltam, ott van igénytelenség bőven.

*Anna · http://csakaszepre.blog.hu/ 2009.04.10. 14:15:43

de még mennyi... biztos volt ennek eng.terve??? hogy lett ez ilyen, amilyen? :(

retek. · http://csakaszepre.blog.hu 2009.04.11. 00:07:55

@*Anna: Mutyiországban minden lehetséges...

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2009.04.11. 10:44:47

@*Anna: Mármint a komplexumnak? Valószínűleg volt engedélye. A '99-es újjáépítés önmagában szerintem nem volt rossz (leszámítva, hogy egy komplett kiserdőt kellett miatta kiirtani - miközben a feljebb lévő, már akkor is lepusztult teresedést, nem csinálták meg), csak pár dolgot elnéztek benne. Nem üzemeltek be budit, és nem számoltak a BKV-járműállomány számának állandó változásával. A támfalból, a lépcsősorokból pedig kihagyták (kilopták) az anyagot és a szakértelmet.

*Anna · http://csakaszepre.blog.hu/ 2009.04.12. 19:59:44

@városjáró:
"A támfalból, a lépcsősorokból pedig kihagyták (kilopták) az anyagot és a szakértelmet." -enyhén szólva.... és a burkolat alapozása is pocsék, olyan hullámos már, mint a tenger....

Amúgy világosítsatok fel légyszi! a P+R parkolók fizetősek (is lehetnek)? Nem épp az a lényegük, hogy nem? És azt sem értem minek kellett felülre olyan nagy burkolt rész.....alig van aki oda parkol (talán pont a fizetés miatt).

Ja és nem csak a korlátok vannak szar állapotban, ha már a fákat is említetted.... Vajon miért ragaszkodnak itt, egy köztudottan hideg völgyben szivarfák telepítéséhez? Elég vicces, h kb minden 2. faveremrács csak jelzésértékű....

pesszi-pista 2009.05.13. 16:42:37

Kedves VÁrosjáró!

Igen felháborodva láttam a 19-es villamos épülő új felső rakparti (budai) vonalán azt ahogyan tömény kővel és betonnal bélelik ki a villamos pályatestet. 2009-ben itt Bp-n. Másutt a világban már tudnak gyepszőnyeget tenni a sínek közé. Ott se autó, se busz nem jár. A villamos meg ugyebár ritkán lép le a sínről.

Erre az amúgy is meleg belvárosban még kell egy kis hőgyűjtő, gutaütést okozó kő... Nem lehetne hogy gondnolkodjanak erről az illetékesek?

Németországban már adóztatják a betont. Itt meg terjeszkedik. Gutaütés...

süti beállítások módosítása