Elhunyt Vargha Mihály - az Építészfórum atyja
2010. március 10. írta: városjáró

Elhunyt Vargha Mihály - az Építészfórum atyja

Megrendítő a hír! Nem ilyen építészeti krónikára akartam kinyitni reggeli ablakom. Hihetetlen, fájó, nemakarom-hír!

Mély fájdalommal tudatjuk, hogy az epiteszforum.hu alapítója, főszerkesztője, kedves kollégánk, barátunk, Vargha Mihály 2010. március 8-án, életének 58. évében tragikus hirtelenséggel elhunyt. Nem találjuk a szavakat...

Az Építészfórumnak indulása óta folyamatos olvasója vagyok. Amatőr városjáróként iszonyatos lelkesedéssel szippantottam magamba - és szívom be ma is - friss híreit. Még nagyobb lelkesedéssel kommentáltam is a felbukkanó cikkeket, eseményeket - nem egyszer éles hangú kritikákat megfogalmazva. Éles hangvételemet Mihály már az első perctől kezdve valami békés megértettséggel fogadta. Aspektusbéli különbözőségeink ellenére mindig támogatólag terelgette kommentjeimet. Olyannyira, hogy az ÉF első nyilvános születésnapi házibulijába csípkelődéseimet értkelendő magam is meghívást kaptam. Mitőbb rólam (is) szólhatott a rendezvény.

Azóta ismertük egymást. S ami mindig is megtisztelő volt számomra, Mihály is tudott rólam.  Ha összefutottunk egy-egy rendezvényen, fórumon, tervbemutatón, mindig mosolygó barátsággal örült hogy - kivülállóságom ellenére - ismét láthat a csatasorban. És erre én valahol mindig is büszke voltam. Harcos városlakói érdekképviseléseimhez támogatást és erőt adott Misi!
Hihetetlen, hogy mindez mától múlt idő...


Nyugodjék békében Vargha Mihály!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://varosjaro.blog.hu/api/trackback/id/tr31827749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása